כוסות לאירועים

החל מ-

ש״ח

* המחיר כפוף במסגרת חבילה

כוסות לאירועים

כאשר אנו חושבים על כוסות באירועים, אנחנו ישר חושבים על תפקידם העיקרי – להחזיק משקאות.

אבל מה אם כוסות אלו יכולות להיות יותר מזה? מה אם הם יכלו לשמש כתפאורה אינטגרלית, מזכרת אהובה, או אפילו מדיום למיתוג? כוסות בהתאמה אישית לאירוע יכולים להשיג את כל זה ועוד, ולהוסיף נופך נוסף של ייחודיות והתחשבות לכל מפגש.

ספקטרום של אפשרויות: מגוון בעיצוב ובצבע

אחד היתרונות העיקריים של בחירה בעיצוב אישי לספלים לאירוע הוא המגוון הרב הזמין.

בין אם אתה הולך על אלגנטי, מגניב, מוזר או שיקי, יש צבע ועיצוב שמטמיעים בצורה מושלמת לאווירה של האירוע שלך. רוצים ספלים שמתאימים לגוון המדויק של הלוגו של החברה שלכם? או אולי צבע שמשלים את הנושא הכללי של חתונה או יום הולדת? האפשרויות הן אינסופיות, מה שמבטיח שלאירוע שלך יש קטע ויזואלי עקבי ושובה לב.

מעבר לאסתטיקה: ערך הדפוס

הדפסה על כוסות לאירוע היא לא רק אסתטיקה, מדובר ביצירת זיכרונות ובניית מותגים. לאירועי חברה, הו יכולות לשמש כלי שיווקי יעיל. דמיין את הלוגו של החברה שלך או סלוגן קליט, שנלקח הביתה על ידי מאות או אלפי משתתפים. זוהי דרך עדינה אך משפיעה ליצירת זכירה למותג. מצד שני, לאירועים אישיים כמו חתונות או ימי נישואין, הדפסת התאריך או הודעה מיוחדת יכולה להפוך את הספלים הללו למזכרות יקרות. האורחים לא רק יזכרו את האירוע בכל פעם שהם משתמשים בכוס, אלא הם גם יעריכו את המחשבה והמאמץ שהושקעו ביצירת מוצר בלתי נשכח שכזה.

המתנה המושלמת: ספלים לאירוע

הוספת רובד נוסף לקסם של המזכרות הללו היא היכולת להפוך אותם למתנות מיידיות. מלאו אותם במבחר של ממתקים, שוקולדים, או אפילו בקבוקי אלכוהול מיניאטוריים. לאחר מכן, עטפו אותם בצלופן מנצנץ, קשרו בסרט התואם את ערכת הצבעים של האירוע, והרי – יש לכם מזכרת למסיבה יפה, פונקציונלית ומענגת כאחד. תשומת לב כזו לפרטים יכולה לגרום לאורחים להרגיש מוערכים באמת.

ההשפעה המיידית: שמחה ממבט ראשון

רגע האמת מגיע כאשר האורחים שמים את עיניהם על הספלים המותאמים אישית הללו. ההשפעה המיידית הזו – החיוכים, ההערצה, הבאז שהוא יוצר לא יסולא בפז. אנשים לא רואים רק כוס, הם רואים מאמץ, התחשבות וחלק מהאירוע שהם יכולים לקחת הביתה. קבלו את העיצוב הפופולארי שלנו עם: יער בלונים לאירועים.

רוצים לראות דוגמאות של אירועים שלנו? כנסו לעמוד היוטיוב שלנו,

אטרקציות דומות בקטגוריה

שנים של ניסיון בתחום

מקצוענות זה שם המשחק

שימו לב!! ספלים מודפסים זו אטרקציה שמורכבת מכמה סוגי טכנולוגיה שונים, צוות הראשון במגנט יודע להדפיס כוסות עם התמונות הכי יפות שיש, יש לציין שבירשותנו הציוד החדש ביותר שקיים שנותן לנו חסכון בזמן בשביל להוציא כמה שיותר באירוע.

 

מגוון אפשרויות של עיצוב וצבע

אחד היתרונות העיקריים של בחירה בעיצוב אישי של ספלים לאירוע הוא  המגוון הרב הזמין. בין אם אתה הולך על אלגנטי, מגניב, מוזר או שיקי, יש צבע ועיצוב שמטמיעים בצורה מושלמת לאווירה של האירוע שלך.

שאלות - תשובות בנושא כוסות לחתונה

ספלים במגוון ענק של צבעים + הדפסה על הכוס עם תמונה אישית. מזכרת מדהימה מכול אירוע, קטן וגדול כאחד.

כמובן. אנחנו מקפידים על איכות הדפסה גבוהה. המטרה היא שתהיה לכם מזכרת שתנציח את האירוע הנפלא לעוד המון המון שנים.

חבילת ספלים מודפסים לאירועים החל מ-1,200 ש"ח. יש אפשרות לדבר על סוגי חבילות שונות.

למעלה מעשור של עשיית טוב על הלב לחוגגים וחוגגות. אנחנו גאים לציין שיש לנו גם לא מעט לקוחות חוזרים 🙂